Open School


Wat betekent Open School voor jou?

Schrijf hier jouw verhaal!

Reacties

  1. Voor mijn is open school.
    Ideaal voor mijn Nederlands te verbeteren zeker voor mijn geschrift.
    De juffen hebben veel geduld en de sfeer is goed.
    Je mag je eigen zijn en je moet je niet schamen voor fouten die je maakt.
    Een iedereen heeft respect voor elkaar.
    Een er wordt al eens goed gelachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn welkom in open school.
    Het zijn allemaal geduldige juffen.
    Wij hebben respect voor mekaar.
    Alle cursisten zitten in het zelfde schuitje.
    Je mag fouten maken.
    Er wordt eens gelachen.
    Je kunt veel vragen stellen.
    De tijd gaat voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maak we maak fouten zo leer zo het goed maken door hulp van ons juffen .

      Verwijderen
  3. Ik ben al 4 jaar in Open School.
    En ik heb alleen lieve juffen .
    Dat helpt mij veel voor mijn stress.
    De school is open voor iedereen.
    Voor alle culturen en godsdiensten dat vind ik heel goed.
    De leerkrachten zijn geduldig voor oude en jonge mensen.
    Je schaamt je niet in de klas want we zitten allemaal in het zelfde schuitje.
    Ik kom graag naar school ook al voel ik me niet goed.
    Maar een keer in de klas ben ik weer beter met de klas genoten en de juf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook niet veel kunnen leren maar nu grijp ik de Kants .
      Ze help elkaar en onze goed juffers staan 100 persend .

      Verwijderen
  4. Het is een goede school voor te leren.
    De lerares is sympathiek en geduldig.
    We zitten in een toffe klas.
    Ik kom niet tegen mijn goesting.
    En ik speel graag de clown.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We leren tot niet slet ons juffen staan hater ons met veel geduld .
      Ik dat ze s avond uit geteld zijn .
      Ik kom tocht zo graag .
      Ook om u te plagen.

      Verwijderen
  5. Ik ben naar open school gekomen, omdat ik problemen had met schijven.
    Ik ben er goed ontvangen, het was er een aangename sfeer.
    Je wordt er met respect en veel geduld behandeld.
    De juffen doe alle moeite om het maar te laten begrijpen.
    Ik kom met veel zin naar de school en er is een fijne sfeer onder de mensen.
    Is er iemand jarig, dan wordt er getrakteerd met een praline of koek.
    Wij zijn precies een beetje familie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Francine,

      Gelukkig gaat uw schrijven veel beter :-) .
      Het is hier inderdaad een aangename sfeer in de klas.

      Verwijderen
    2. Ik was ook geen goed schrijven .
      Maar nu ik Op-School leer kenen is het al gebeter.

      Verwijderen
    3. Dag Julian ik moet u bewonderen voor zo een jonge kerel tussen al die oudere
      mensen. ik wens je veel succes in u verder leven

      Verwijderen
  6. Alle cursisten zijn nooit naar een normale school geweest of hebben hun studies niet afgemaakt.
    Open School is een speciale school voor de mensen die vroeger problemen hadden met leren.
    Je kunt verschillende cursussen volgen bv:

    Beter schrijven
    Beter lezen
    Wiskunde
    Leren voor je theorie klasse B
    kaart proberen te lezen
    Geschiedenis
    Frans/Engels leren
    Opfrissen met computer

    De juffrouwen / meesters zijn zeer aardig en behulpzaam.
    Ik kom hier voor mijn plezier en probeer zo veel mogelijk te leren zoals wiskunde.
    Dat zal ik veel nodig hebben voor mijn toekomst om zelf te kunnen wonen.
    Het is zowel voor jong als oud.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK ben zo blij dat ik Op-School heb ontdek .
      Onze juffen hebben engel geduld met ons.

      Verwijderen
  7. Wat ben ik blij dat ik Open School heb ontdekt .
    Leen kwam in het buurthuis 15 lessen geven.
    Zo ben ik mee naar de Ruelensvest gegaan.
    Ik werd er met open armen ontvangen.
    De juffen zijn begaan met oud en jong, ze zijn er voor iedereen .
    We vormen een geheel ,we lachen we hangen het uit.
    IK dank alle juffen voor het geduld en kun goed raad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. .Open school is een school voor bij te leren. Ik kom naar de school om beter te lezen en schrijven. De juffen helpen je goed. Er wordt ook al eens gelachen. Er is ook een pauze. Ge kunt er ook gratis parkeren als ge met auto komt Ik kom met de fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben ook zo fier dat ik nu al wat bij geleed en zeker de geroep .
      Ik ben som een deugniet.

      Verwijderen
  9. Op school

    Iedereen is er welkom er zijn veel nationaliteiten.
    We zitten in hetzelfde schuitje en we helpen elkaar.
    Er is zeker respect voorelkaar en waardering .
    De juffen zijn enorm geduldig en je mag hervragen.
    Je mag fouten maken, dan verbeteren met de juf.
    er is zeker een aangename sfeer in de klas.
    Het is wel goed dat er geen examens zijn.

    groetjes Luc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben te vrede met de juffen ze hebben veel geduld met de groep .
    Die moet S-avond moe zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Iedereen van ons heeft open school nodig we worden er goed ontvangen iedereen in zijn kunnen.
    We hebben een fijne groep .Juffen met veel geduld en ze prijzen iedereen . Het is altijd goedgedaan
    nooit negatief Je woord er ook nooit vernederd
    Dank uw wel aan Open school
    Francine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

In mei legt ieder vogeltje...

Goede oplossing